Podpora online prodeje vstupenek
Naši pracovníci jsou k dispozici přes e-mail podpora@maxiticket.cz
Na všechny zprávy reagujeme tak rychle jak je to možné (včetně nocí, víkendů a svátků). Obzvláště před velkými akcemi je posílena kapacita podpory.
FAQ - Nejčastější otázky
Rozbalit vše- Podpora prodeje - podpora@maxiticket.cz
Problémy při online prodeji se řeší výhradně přes e-mail podpora@maxiticket.cz. Jiné prodejní místo neřeší problémy online prodeje a naopak online prodej neřeší problémy lístků zakoupených mimo náš online prodej. Tým Maxiticketu odpovídá na maily ihned jak je to možné. V době akcí je tým podle potřeby ve zvýšené pohotovosti. (Viz. Kontaktování podpory).
- Průběh online prodeje lístků
Zákazník si vybere představení. Po zobrazení haly si vybere místa, přejde přehledem košíku k zadání kontaktních údajů. V posledním kroku si zvolí možnost zaplacení platební kartou libovolné banky (debetní / kreditní VISA, MASTERCARD, MAESTO, DINERS CLUB), nebo přes platební tlačítka.
Po úspěšném nákupu jsou lístky ihned odeslány na e-mail zákazníka (PDF pro tisk, alternativně PNG soubory pro smartphony).
- Nejčastější chyby při objednávání
- Při nákupu je nutné dodržovat časový interval 8/15/30 minut (závisí na organizátora akce) na výběr a zaplacení lístků. Po tomto intervalu systém uvolní vybrané vstupenky na další prodej. Může nastat případ, že se vstupenky uvolní pro další prodej, ale klientovi už např. banka stáhla peníze (viz. vrácení peněz).
- Při zadání nesprávného emailu se vstupenky pošlou v lepším případě na neexistující mail, v horším někomu jinému (vid. Přeposlání lístků, turnikety - dvojitý přechod).
- Vstupenky nepřišli na e-mail (viz. Lístky nepřišli na e-mail)
- Formát lístků, doručení
Portál doručuje lístky výhradně e-mailem ve formátu PDF, které si zázkazník vytiskne na tiskárně (viz. Tisk PDF lístků). V příloze jsou i alternativní PNG obrázky QR kódů pro vstup zobrazením na obrazovce smartphonu (viz. QR kódy pro smartphone). U většiny prodejů lze zakoupit tištěné vstupenky i přes online prodej (doručení poštou).
- Způsoby platby (platba kartou, platební tlačítka)
Při online platbě je k dispozici možnost zaplacení platební kartou libovolné banky (debetní / kreditní VISA, MASTERCARD, MAESTRO, dcpay.PayOnline CLUB). Platbu kartou zajišťuje portál přesměrováním na produkt VÚB e-card / Tatrabanka CardPay, kde zákazník zadá údaje z karty - číslo karty, platnost a CVV / CVC kód (3 posl.čísla na zadní straně karty)
- Vystavení faktury za vstupenky
Maxiticket má pouze mandát prodej lístků jménem organizátora (tzv. Mandátní prodej), nemůže tedy jeho jménem vystavovat faktury. Faktury za vstupenky není možné vystavit dodatečně na online prodej. Je to možné pouze předem při objednávce přes email podpory.
- Přeposlání vstupenek
Obsluha podpory přepošle lístky jen na tentýž mail. V případě potřeby přeposlání na jiný mail (např. Při zadání špatného mailu v objednávce), je nutné doplňkové ověření - přibližný čas koupě, první a poslední 4 číslice čísla karty nebo číslo účtu (pokud byly použity plat.tlačidlá). Zákazník má také k dispozici všechny zakoupené lístky ve svém profilu (viz. Profil uživatele). Heslo získá např. pokud přes funkci obnovy zapomenutého hesla při přihlašování.
- Objednávání přes mobil
Portál obsahu tzv. respozívnu téma a umožňuje tak koupi lístků i přímo přes smartphony a tablety. Starší zařízení nemusí pracovat správně. Výběr míst na mobilních zařízeních je řešen zjednodušeným zobrazením sedadel sektoru.
- Turnikety / čtečky na vstupu a dvojitý přechod
Turnikety / čtečky pustí na akci osobu na základě platného QR kódu.
QR kód je platný pouze během akce a třeba si ho od koupě chránit před okopírovanými a odcizením. Dvojitý přechod na stejný kód není povolen. Rovněž není povolen přechod přes jiné než určené brány (vypsány na vstupence).
- Tisk PDF lístků
Lístky se tisknou barevně, nebo černobíle na A4 papír tak, aby byly QR kódy i údaje o místě čitelné.
- QR kódy pro smartphone
V příloze mailu se nacházejí i alternativní lístky pro smartphony. Uložené jsou v souborech PNG. 1 soubor odpovídá 1 lístku, aby si uměli lístky osoby při hromadném nákupu snadněji mezi sebou distribuovat. Je nutné si dát pozor, aby měl každý svůj lístek, protože dvojitý přechod na 1 lístek je zakázán.
- Lístky nepřišli na e-mail
Lístky nemuseli přijít na mail z několika důvodů. Občas se stane, že zákazník udělá překlep v e-maily (viz. Přeposlání lístků, dvojitý přechod). Některé slovenské mailové servery bývají přetížené a mohou doručit mail až po několika hodinách (viz. Profil uživatele - stažení PDF lístků). Lístky nemuseli přijít, pokud selhal bankovní systém, nebo zákazník překročil časový limit (viz. Záchranný systém, vrácení peněz za lístky)
- Profil uživatele
V profilu uživatele lze stáhnout zakoupené PDF lístky na zápas (např. V případě nedoručení e-mailu). Heslo do profilu lze vygenerovat přes funkci zapomenutého hesla při přihlašování.
Pokud lístky v profilu nejsou (do 15 minut po zakoupení) může to mít jinou příčinu. Např. špatně zadaný email (viz. přeposlání lístků) nebo nastaly problémy s platebním systémem (viz. záchranný systém, vrácení peněz za lístky).
- Záchranný systém, vrácení peněz za vstupenky
Optimální stav nákup je, že zákazník po platbě počká na přesměrování platebního systému na Maxiticket. V případě, že zákazník zavře okno prohlížeče bez přesměrování aktivuje se záchrannými systém, který počká na emailovou notifikaci z banky a obvykle do 5 minut vystaví lístky. Mechanismů pro záchranu je v systému více a jejich trvání může trvat i půl hodinu.
Pokud vznikne libovolný nesoulad - tj. jsou lístky bez platby, dvojité úhrady (chyba plat.systému) nebo platba bez lístků - obsluha podpory dostává o tom informaci. Při platbě bez vstupenek podpora kontaktuje zákazníka e-mailem o opětovný nákup a peníze se vracejí.
Velký pozor! Peníze se nevracejí, jestliže byl lístek z pohledu systému vystaven a odeslán. Není podstatné zda byl mail server uživatele přetížený, nebo zákazník zadal špatný mail. Je proto vhodné objednávat lístky včas a případné problémy s podporou neřešit na poslední chvíli. Pro opětovný nákup si u podpory dříve ověřit, zda se peníze za předchozí budou vracet.
- Kontaktování podpory
Při psaní úvodního e-mailu na podporu doplňte co navíc informací, např. mail po kterým bylo objednávané, přibližné datum / čas, první a poslední 4 číslice čísla karty nebo číslo účtu, pokud bylo placené platebním tlačítkem, příp. snímek obrazovky s problémem.