Podpora online prodeje vstupenek

Naši pracovníci jsou k dispozici přes e-mail podpora@maxiticket.cz

Na všechny zprávy reagujeme tak rychle jak je to možné (včetně nocí, víkendů a svátků). Obzvláště před velkými akcemi je posílena kapacita podpory.

FAQ - Nejčastější otázky

Rozbalit vše
  1. Podpora prodeje - podpora@maxiticket.cz
  2. Průběh online prodeje lístků
  3. Nejčastější chyby při objednávání
  4. Formát lístků, doručení
  5. Způsoby platby (platba kartou, platební tlačítka)
  6. Vystavení faktury za vstupenky
  7. Přeposlání vstupenek
  8. Objednávání přes mobil
  9. Turnikety / čtečky na vstupu a dvojitý přechod
  10. Tisk PDF lístků
  11. QR kódy pro smartphone
  12. Lístky nepřišli na e-mail
  13. Profil uživatele
  14. Záchranný systém, vrácení peněz za vstupenky
  15. Kontaktování podpory
Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte využívaním cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako cookies používame a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.